Sunday 6 August 2017

Forex4you Mt4 Iphone


MetaTrader 4 för iPhone och iPad. Tradering på Forex marknaden med iOS Tablet PC eller smartphone. MetaTrader 4 världens mest populära plattform för handel på Forex marknaden för Apple-enheter Med applikationen MetaTrader 4 iOS kan du hantera ditt konto och att handla I valutamarknaden. Finansiella instrument citat i realtid. En komplett uppsättning handelsorder, inklusive pågående order. Trade direkt från diagrammet. Uppfyller alla orderexekveringstyper. Full handelshistoria. Teknisk analys. Interaktiv citatgrafik med skalerings - och rullningsfunktioner I realtid.30 tekniska indikatorer, inklusive de mest populära, såsom Average True Range, Bollinger Bands, Commodity Channel Index, Kuvert, Force Index, MACD, Momentum, Money Flow Index, Moving Average, Moving Average of Oscillator, Relative Strength Index , Standardavvikelse, stokastisk oscillator och Williams Procent Range.7 tidsramar M1, M5, M15, M30, H1, H4 och D1.3 typer av kartor barer, ljusstakar och linjer. Användarvänligt inter Face. Trade nivåer och volymer på citat diagram. Offline mode finansiella instrument citat, diagram, nuvarande handelspositioner och fullständig trading history. Minimum flöde av trafik. Du väljer modern och högteknologisk amerikanska teknologier Mobilterminalen för din iPhone eller iPad kommer att tillåta Du gör affärer och hanterar alltid dina pengar enkelt. Metatrader iPhone iPad. Forex iOS MetaTrader 4 iOS Apple-MetaTrader 4 Android. . ,. . . . . .30, Genomsnittlig True Range, Bollinger Bands, Commodity Channel Index, Kuvert, Force Index, MACD, Momentum, Money Flow Index, Moving Average, Moving Average of Oscillator, Relative Strength Index, Standard Avvikelse, Stokastisk Oscillator och Williams Procent Range. 7 tidsram M1, M5, M15, M30, Hl, H4 D1,3,. ,. . . .-,,. . skjuta på - . MetaTrader 4 iPhone iPad. Forex4You MT4 Broker Nanolot 0 01 i centpletely scam broker Jag minns deras lögn när jag frågade dem om deras plats De svarade mig att deras huvudkontor ligger i London, Storbritannien Det var så roligt, för jag kan se deras huvudsakliga Kontoret genom mina windows. Så min nästa fråga handlade om reglering av FSA Så det fanns inget svar från dem. Och kära, förvänta dig inte att du får kommission från dem jag testade sitt partnerskapsprogram och du vet vad som hände. De sparkade mig Ut ur det när jag lockade 2000 kunder Man, ha kul med dem. Enligt deras webbplats är de BVI-registrerade innebörden, ingen reglering eller forex licens alls. Är det någon som använder den här mäklaren ifrån mig, jag gick med det nyligen på grund av att jag Kan testa strategier i cent och med microlots nanolot i dollar som 0 01lot i cent De har också kontor i Indien i min stad i Mumbai, vilket är var jag är från. Jag har inte gjort ett uttag ännu eftersom det varit mindre än en månad sedan ia M använder dem, allt verkar vara ganska bra som exekvering, scalping och handlare rum på webbplatsen. Vänligen kommentera om du använder denna mäklare och dina erfarenheter. Ingen har någon annan upplevelse med forex4you. Är de verkligen en bluff broker. timbecks777 helt Bluffmäklare Jag minns deras lögn när jag frågade dem om deras plats. De svarade mig att deras huvudkontor ligger i London, Storbritannien. Det var så roligt, för jag kan se sitt huvudkontor genom mina fönster. Så min nästa fråga handlade om reglering Av FSA Så det fanns inget svar från dem. Och älskling, förvänta dig inte att du får kommission från dem, jag testade deras partnerskapsprogram och du vet vad som hände. De sparkade mig ut ur det när jag lockade 2000 kunder. Man, ha kul med Dem. Vi har aldrig sparkat ut en enda partner - så det är sant. Dessutom har vi inga partners med ditt namn som tog 2000 kunder - så det är en annan lögn. Vårt huvudkontor brukade vara på Brittiska Jungfruöarna, men vi Är m Oving till Cypern nu och få en CySEC-licens Vi kommer att informera alla kunder via webbplatsen när vi erhåller licensen. Du kan google för Forex4you för att se till att vi inte är en bluffmäklare och aldrig brukade vara en.

No comments:

Post a Comment